Comunicat de presă, bloguri și rețele sociale: Factorul de trolabilitate al campaniilor în social media

1 aprilie 2012, București: Agenția de comunicare în social media STANDOUT lansează un nou indicator de performanță pentru campaniile derulate în social media: factorul de trolabilitate™, pe scurt T(x).

Acest indicator le va arăta companiilor care vor să deruleze campanii în social media cât de trolabilă este fiecare din acestea, chiar dinainte să o înceapă. Astfel, social media managerii vor avea ocazia să își optimizeze atât mesajele cât și activitățile și participanții pentru a scădea sau pentru a crește factorul de trolabilitate, în funcție de obiectivele lor personale sau profesionale.

“Companiile trebuie să înțeleagă măcar acum că social media nu este un mediu controlabil, ci doar unul trolabil”, a declarat @un_troll, sub protecția anonimatului.

O nouă activitate din ce în ce mai frecventă în departamentele de social media management o constituie Troll Managementul. Pentru a ușura această activitate, STANDOUT pregătește o serie de instrumente dedicate pentru social media manageri, care includ: audit de trolabilitate, plan de management al trolabilității, un dashboard de trolare în timp real. Sunt în lucru și lucrările “Cum să fii un Troll Manager eficient în zece pași”, “Troll Management for Dummies”, “Manualul de Troll Management”, “Devino un expert in TrollabilitateTM cu doar o oră pe zi” și altele.

Formula, patentată deocamdată doar în România, pentru calculul trolabilității unei campanii este:

Trolabilitate™= Nr. Troli Potențiali  x Abilitățile acestora x TrollReach™ x Trollimpact™

“Nu recomandăm lansarea fără o analiză detaliată de trolabilitate a campaniilor cu un factor de trolabilitate™ mai mare de 42 decât cu acordul conștient al clientului.“ a declarat Ionut Oprea, manager al agentiei STANDOUT.

Acest comunicat de presă, bloguri și rețele sociale a fost trimis special astăzi, 1 aprilie™, moment în care au fost descoperite, cu ajutorul unor colaboratori anonimi și al motoarelor de căutare, dovezi ale existenței conceptului de trolabilitate și dinainte de 1 aprilie 2012.

Astfel, se pare că studiul trolabilității a fost o ocupație străveche a oamenilor de știință:

Domnul matematician Baire încă din 1899 rostea pentru prima dată un evrika din toată inima în ce privește trolabilitatea:

Trolabilitatea apare și în Monitorul Oficial al României, ca activitate a statului român:

Despre STANDOUT puteti citi mai multe pe blog/twitter/facebook.

7 Responses to “Comunicat de presă, bloguri și rețele sociale: Factorul de trolabilitate al campaniilor în social media”

  1. Tiberiu Cazacioc says:

    Salut

    Puteti estima factorul T(x) pentru facebook.com ? Aveti si un cont de demo ? Revin in 5 minute….

  2. Ionut Oprea says:

    Buna ziua.

    Am incercat o analiza a factorului de trolabilitate pentru facebook.com, insa acesta pare sa tinda catre infinit. Nu stim inca daca asta e intr-adevar valoarea reala a T(x) sau daca e un bug al platformei pentru ca dupa ce am efectuat analiza nu am mai avut acces la conturile noastre de Facebook ceea ce ne face sa credem ca se intampla ceva acolo.

    Revenim cu nouati pe masura ce le avem. Din pacate, din cauza acestei probleme nici contul demo nu functioneaza momentan. Vedem peste 5 minute, cand reveniti.

  3. Şerban says:

    Merde de vache.

  4. Bogdan says:

    Cred ca factorul de trolabilitate epibreaza.
    In rest, multa sanatate!

  5. Haterul says:

    In numele Sfantului Piscot, e de-a dreptul mirific !

  6. Gabi Udrescu says:

    nu trebuia să fie scris trollalbilitate, fiind un portmanteau de la troll? http://en.wikipedia.org/wiki/Troll

  7. Ionut Oprea says:

    @Gabi Udrescu: eh, licenta poetica :)