Bitdefender Relationship Scanner – studiu de caz

Bitdefender este un brand internaţional de securitate software care devine din ce în ce mai popular în randul utilizatorilor şi în acelaşi timp se bucură de cele mai importante recunoaşteri internaţionale pentru produsele pe care le încorporează. (mai nou şi pentru identitatea vizuală)

Cu ocazia zilelor de Valentine’s Day si de Dragobete, Bitdefender a dorit să creeze engagement relevant în social media, într-un mod strâns legat de produsele sale.

La prima vedere nu ni s-a părut un task uşor, fiindcă între un produs antivirus şi Valentine’s Day nu prea se ivesc numitori comuni. Dar apoi am propus crearea unei aplicaţii prin care utilizatorii să poată aplica, mai în gluma, mai în serios, mecanismele produselor de securitate Bitdefender şi în propriile relaţii.

Prin RelationshipScanner.ro şi prin Scanmyrelationship.com utilizatorii au putut să îşi „scaneze” relaţia de viruşi, apelând bineînţeles şi la jumatatea lor mai bună pentru a completa scanarea, dupa care au primit un raport complet al scanării relaţiei lor, care conţinea o lista completă a tuturor „viruşilor” semnalaţi de ambele părţi, şi erau invitaţi să-i „trimită în carantină” la fel ca pe viruşii detectati de aplicaţia desktop Bitdefender. La final ambii primeau un link de la care puteau descărca o versiune trial a unei suite de securitate Bitdefender, pentru a-şi curăţa şi calculatoarele de viruşi, odată ce şi-au „scanat” relaţia.

Despre rezultatele acestei campanii şi traseul obiective – target – strategie – creaţie puteţi citi mai multe în studiul de caz de pe IQads.

Tags: ,

Comments are closed.