STANDOUT va invita la discutii despre social media si pe LinkedIN

Buna dimineata,

Incepand de astazi puteti sta de vorba cu STANDOUT si pe LinkedIn, in grupul Social Media Network Romania, creat de Cristi Manafu, si care are 62 de membri in acest moment. Pentru inceput, am adaugat cate un raspuns la cele trei subiecte deschise in acest grup.Si cred ca cele trei raspunsuri impreuna sunt o lectura interesanta pentru oricine e interesat de domeniu:

  • Social Media in Romania :”
    In Romania avem foarte putine cazuri de marketing online permanent, sau de proiecte de marketing online pe termen mediu, in general actiunile si activitatile de social media sunt componente ale unor campanii de publicitate online. Doar cativa clienti mari, ca Unilever/Dove si L’Oreal au proiecte pe termen mediu. De aceea nu avem inca astfel de proiecte pe social media, care e un domeniu si mai specializat. Avem insa cativa oameni de comunicare mai web20 care comunica pentru companii mari si care le ajuta sa fie prezente si in SM (de ex BMW).
    Ca exemple fresh de campanii romanesti, noi am derulat peste 10 campanii de la inceputul anului, pentru clienti ca Alexandrion, Beck’s, Bergenbier, Blue Air, Zapp, Dove, Love Plus, samd. E posibil ca in curand sa vedem si cativa clienti cu prezenta permanenta pe social media, pentru ca asta e nivelul urmator, si lucram deja la asta. “
  • Ce intelegeti prin social media (campanie de social media)? :Social media este o umbrela pentru o serie de canale de comunicare online pe care eu le numesc “conversationale”, care includ forumuri, bloguri, retele sociale, si platforme de video/picture sharing. O campanie in social media e o actiune de marketing care incearca sa foloseasca aceste medii pentru a atinge diverse obiective. La STANDOUT derulam campanii in social media de aproape trei ani, preponderent pe bloguri, pentru ca sunt cel mai dezvoltat si mai propice canal de SM in Romania.
    Pentru detalii despre campaniile derulate de noi, dati-mi un email la ionut arond standout punct ro.
  • Cum ar trebui sa incep sa ma integrez in social media ! Incercati sa observati latura conversationala a social media, nu este doar o platforma de prezentare a unor idei in diverse structuri si formate, ci un loc care poate crea conversatii, ceea ce se intampla si acum, in discutia asta.
    Cat despre feedback-ul negativ pe care il puteti primi, e un joc de perceptii. Internetul ne arata o bucata mult mai mare din plaja de perceptii diferite pe care o pot avea oameni diferiti asupra unei idei exprimate intr-un anume fel.

Asadar, alegeti-va canalul de comunicare preferat: blog, retea sociala, email, messenger sau telefon!

Comments are closed.